[vpsFree.cz: community-list] Podivná DNS

Jan Drábek me at jandrabek.cz
Wed Nov 16 11:11:52 CET 2011

Ehm, úplně jsem zapomněl, že už mi tam dnsmasq běží :-) Akorát se
mi nějak vypařilo "namespace 127.0.0.1" z resolv.conf. Jak to udělat aby
se tam automaticky přihodil při startu dnsmasqu?

Jan D.

On Wed, 16
Nov 2011 10:57:57 +0100, Jan Drábek wrote:

> Zdravím,
> dneska
dopoledne jsem narazil na podivnou nefunkčnost mé VPS...

> Mohl jsem
se přihlásit na VPSku, ale nedokázal jsem se dopingnout na (třeba)
atlas.cz. Krátké vyšetřování ukázalo, že vinen je DNS 81.31.33.19 (po
přidání jiného) vše fungovalo.

> Zřejmě to ovlivnilo i některé
služby, které u mě běží, takže se chci zeptat, jak tomu předejít?
Vlastní DNS? Vynutit jiné (třeba google)? A nemělo by se to hlásit výš?