[vpsFree.cz: community-list] Zrusit Slovenske servery?

Ján Raska raskaj at gmail.com
Sun Dec 11 22:08:33 CET 2011

No, ja mam vacsinu DNS vo Websupporte, ktorych mam ako registratorov, tam si mozem nastavovat co chcem, zial ak nechcem platit SK-NICu za zmenu registratora, tak musim pockat kym bude 30 dni pred ich vyprsanim a az potom mozem u tych zostavajucich dat Websupport ako registratora. Myslim ze maloktora firma len tak zadarmo poskytne spravu DNS, pokial nie je minimalne registratorom domeny, alebo neposkytuje nejaku dalsiu sluzbu, teda aspon u nas v SR som nic nenasiel.

Kazdopadne OK, ten presun prezijem, a verim ze ak bude treba, tak sa tu najde nejaka dobra dusa, ktora mi s tymi nastavovackami pomoze.