[vpsFree.cz: community-list] Community-list Digest, Vol 5, Issue 2

Jan Smatlik j.smatlik at gmail.com
Sun Dec 11 04:50:33 CET 2011

Tak týmto riešením vôbec nie som nadšený. Viem, že je to môj bordel, ale
upraviť to všade, bude asi veselé. :)

Pomimo: Bolo by možné tak na týždeň spustiť paralelne 2 VPS (kľudne aj
doplatím, nie je problém) ? Mám v pláne jednak aj upgrade ubuntu,
nakoľko keď som to skúšal naposledy, dopadlo to tak, že sa VPS
obnovovalo z backupu (žiadne fungujúce riešenie som nenašiel).

Mňa však ale zaujíma hlavne otázka trafficu. Keď som si vyberal VPS pred
tými 2 rokmi, volil som BA preto, lebo väčšina trafficu je z SK, čo by
pri VPS v Prahe mohol byť možno problém. Ako to bude teraz? Mne by taký
veľký problém doplatiť nejaké 1-2 € mesačne nerobilo, na druhej strane
záleží od väčšiny ľudí. Len to daj včas vedieť, to je základ. :) Ako to
bude s trafficom napr 50-100-200GB do SK z Prahy?

S pozdravom
Jan Smatlik

Dňa 10.12.2011 20:26, community-list-request at lists.vpsfree.cz  wrote /
napísal(a):