[vpsFree.cz: community-list] Zrusit Slovenske servery?

Alli Quaknaa alquaknaa at gmail.com
Sat Dec 10 20:08:26 CET 2011

Pokud chápu Pavla správně, tak to chce udělat jak popisoval Matěj,
tzn. mít dvě kopie, jednu v Bratislavě, druhou v Praze (nachystanou na
přijímání mailů). V tu chvíli změníš DNS a maily postupně začnou
chodit do Prahy, jak si budou různé servery všímat, že se DNS změnilo.
Průběžně nebo nakonec přesuneš všechny maily, co ještě došly do
Bratislavy, zpátky do Prahy a je hotovo.

Já jsem přesně to teď dělal; když se navíc nastaví TTL DNS záznamu na
300 (5 minut) dostatečně dlouho předtím, tak je pak downtime skutečně
minimální a celá akce mi proběhla hladce.

Druhá možnost je, že nechápu, jak to Pavel myslí.

al-Quaknaa