[vpsFree.cz: community-list] Zrusit Slovenske servery?

Matej Snoha matej at snoha.info
Sat Dec 10 17:57:11 CET 2011

Ahoj.

No ja namietky nemam, zvlast ak sa ten kontajner da presunut bez nejakej
vyraznejsej prace odo mna.
Zmena IP mi nevadi, ak by povedzme 24-48 hodin mohlo to VPS bezat v dvoch
kopiach s tym, ze ta bratislavska sa potom zahodi. Kym sa spropaguju glue
recordy v DNS a tak. Ale prezil by som aj bez toho.

Matej Snoha