[vpsFree.cz: community-list] PHP >5.3.0 na Debian 5.0.8 lenny

zzzemfira89 zzzemfira89 at gmail.com
Sun Aug 28 23:41:24 CEST 2011

Ahoj.

Ak sa da, odporucam pripadne problemy skor skusit riesit, ako vracat
spet lennyho. Ale aj to by malo byt mozne.

Ja som s upgradom lenny --> squeeze na VPS (vacsie) problemy nemal.
Zadrhnut by sa to nemalo, ked uz tak zostane nejaky nekompatibilny
balik nenakonfigurovany a budes sa o to musiet postarat rucne.
Vsak aptitude je super, aj ked nema schopnosti Super Kravy
(# aptitude -h | tail -n 1).

Pomocou rdiff-backup sa tu tusim zalohuje poslednych 14 dni, da sa to
pohodlne pripojit vo vpsadmine. Takze v pripade nudze o data neprides.
Len neviem isto, ci by to stacilo pod rootom okopirovat zo zalohy
vsetko na /.

Mna uz ta zaloha zachranila, ked som do chmodu namiesto . trafil / co
je vedla na klavesnici :-).

TIP pre adminov ked sa budu niekedy nudit: Ak to pojde, spravte nam
moznost nabootovat si nejaky live rescue system, pod ktorym by boli
tieto obnovovania a riesenia problemov jednoduchsie. Teda, ja bez toho
prezijem, ale je to naozaj uzitocna vec. Diky :-) .

Matej