[vpsFree.cz: community-list] nejde mi restartovat ssh

Petr Šigut petr at sigut.net
Fri Aug 12 10:21:32 CEST 2011

Ahoj,

potřebuju přidat uživatele do ssh configu, ale démon se nějak nechce
restartovat:

service ssh restart
restart: Unknown instance:

a na /etc/init.d/ssh taky nereaguje

do logu to háže tohle:

Aug 12 10:13:08 vps sshd[19647]: error: Bind to port 22 on 0.0.0.0
failed: Address already in use.
Aug 12 10:13:08 vps sshd[19647]: fatal: Cannot bind any address.

a v procesech pořád visí instance nastartovaná 4 july... nevíte někdo
jak tomu bezpečně pomoct, ale tak abych se neodřízl?:)

Díky za nápady, na netu jsem našel jen problémy s IPv6 ale v configu mám
ať se binduje na 0.0.0.0...

PS: snad se mají psát do tohohle mailing listu takovéhle věci:)

Petr