[vpsFree.cz: community-list] Routing IPv4 do KVM

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Jan 18 14:59:40 CET 2021

Ahoj,

venet0 v bridge s cimkoliv rozhodne neni podporovana konfigurace, jestli
to nekde bezi, je to spis omylem/docela stesti.

Tu verejnou adresu takhle predat dal nepujde, aspon teda ne tak, abychom
ti to v budoucnu nejakou zmenou nepocitame, protoze jak rikam, venet0 do
bridge je -ENOTSUPP.

Jediny prakticky reseni, co bude cisty, je interni sit a na levelu VPSky
potom NATovani portu z te verejne adresy do interni site.

/snajpa