[vpsFree.cz: community-list] Problém se SMTP z MS serverů

Petr Stefan ptr.stef at gmail.com
Mon Oct 5 14:36:06 CEST 2020

Ahoj,

On 05. 10. 20 13:34, Stanislav Kocanda wrote:
> Není zde u VPSFree někdo, kdo by uměl nabídnout managed mailserver
> jako službu? Já bych rozhodně zájem měl. Úplně by mi stačilo, kdybych
> byl schopný si na server přidat a nasměrovat další doménu a v rámci
> domény si vytvářet schránky či přesměrování a nastavovat kvóty.

nevím, zda se to sem hodí (protože v Seznamu pracuji), ale vzhledem k
tomu že to není placená služba, tak to zmíním. Koukni na
https://emailprofi.cz/. Pokud netrváš na tom, aby to bylo na vpsFree,
abys měl ke všemu přístup (logy, různá detailní konfigurace, atd.) a aby
to bylo open-source, tak je to zajímavá věc ke zvážení.

Jinak na vpsFree mám také vlastní mailserver (protože mě to baví).
Nechci to nabízet jako službu, ale mohl bych se podělit o konfiguraci.

-Petr