[vpsFree.cz: community-list] mnoho spojení SYN_RECV - DDOS botnet?

zd nex zdnexnet at gmail.com
Wed Oct 30 07:04:25 CET 2019

Ahojte,

popravdě jsem si toho také všiml, je to > vše na 443 nebo 80 portu. Většina
adress je Amazon south asia (seoul) + nějaký provider Leaseweb NL, je to na
všech serverech.  Trochu by to asi stálo za prozkoumání. Není toho moc cca
50 -200. V minulosti to bylo víc, pak to ustálo a asi se to oživuje?

Zdenek