[vpsFree.cz: community-list] Konfiguracia mailoveho servera

Oto Peťura opetura at gmail.com
Tue Jan 16 19:08:42 CET 2018

Zdravim,

mam na VPS nakonfigurovany postfix, dovecot a spamassasin. Spam je spravne
detekovany ale chcel by som, aby sa hadzal do osobitneho adresara (SPAM
alebo Junk...). Nemam velke skusenosti s mailovymi servermi. Toto je moj
osobny mail kde sa snazim naucit co ako funguje. Skusal som hladat navody
na internete a nieco som aj skusal ale maily mi potom nechodili vobec alebo
chodili s velmi velkym oneskorenim a neviem preco.

Mohol by ma niekto nasmerovat? Chcel by som v prvom rade pochopit ako veci
funguju, lenze co som videl boli vsetko iba navody krok za krokom bez
vysvetlenia principu. Potom sa tazko hlada chyba ked neviem ani co robim.

Vdaka za akukolvek pomoc.

Oto