[vpsFree.cz: community-list] Blacklist

Petr Barta Petr.Barta at black-sky.cz
Thu Aug 16 13:54:21 CEST 2018

On 08/16/2018 01:40 PM, Ladislav Blažek wrote:
> Ahoj,
> obvykle sem pasivni clen, ale tohle me nadzvedlo…
>
> Jak uz tu nekdo psal:
> 1. "Nejlepsi je vyhnout se blacklistum, kde se vyskytuji subnety.”
> 2. normalni blacklisty blacklistuji konkretni IP tve VPS
> 3. s MS to jde resit
>
> “...Urcite by vpsfree melo vedet proc se na ten a onen blacklist
> doatala a pokusit se to nejak napravit….”
> vpsFree jsme my vsichni, cos teda zjistil a o co ses pokusil?
>
> WTF…

Taky souhlasim, mel jsem rozepsanou odpoved, kterou jsem pak radeji smazal.

Krome toho bych asoi pridal, ze taky pana Dona Jirku nikdo nedrzi a kdyz
mu to tu nevyhovuje, ma samozrejme plne pravo kdykoliv odejit.

No a ten primer s pernikem - jasne, jde blokovat vsechno, aby se nikdo
na spamlist nemohl dostat, pripadne kazdemu kontrolovat jeho VPSku. Je
tohle to co si pane Vesely predstavujete?

Orin