[vpsFree.cz: community-list] odesilani SMSek

Petr Tesařík vps at tesarici.cz
Tue May 10 14:15:37 CEST 2016

V Tue, 10 May 2016 13:57:25 +0200
Richard Marko <rissko at gmail.com> napsal:

> Ano presne tak nejak. Uspesne som pouzival Sony Ericson + gammu. Gammu
> podproje celkom vela starsich telefonov takze cena takehoto riesenia by
> mala byt dost nizka http://wammu.eu/phones/
>
> Vedel by si pripadne doporucit GSM modul?

Používám k plné spokojenosti už několik let Wmocean (s modulem Siemens
ES75) přes rozhraní USB. Ten už se ovšem přestal vyrábět, ale jako
spolehlivou náhradu bych doporučil Cinterion, třeba:

http://www.seapraha.cz/gsm-bgs3-t__p_11767,40_577_578

(nebo nějaká varianta, viz seznam níže na stránce)

Petr T