[vpsFree.cz: community-list] InstallFest 2015

Ondřej Caletka ondrej at caletka.cz
Mon Mar 9 16:57:31 CET 2015

Dne 9.3.2015 v 09:51 Vojtěch Brzek napsal(a):> Takže se nepovedlo
odeslání zprávy přes ověřenej SMTP. Kdybych na to
> myslel, mohl jsem i říct, že když si to takhle nastavíte, asi narazíte.

To mě mrzí, že jsem nebyl na místě, abych na to upozornil, že pro
ověřené předávání pošty se má používat port submission (587) :)

Dne 9.3.2015 v 11:19 Silvestr Hašek napsal(a):
> podle mého soudu je nejlěpší toto řešit pomocí msa, jde o službu pro
> odesílání pošty, která standardně běží na portu 587.

+1

Pro čistější logy navíc na portu 25 autentizované SMTP úplně zakazuju;
zdá se totiž že script kiddies zkoušející hesla taky ještě nepřišly na
to, že je mají zkoušet na portu 587 :D

V master.cf to vypadá takto:
smtp      inet  n       -       -       -       -       smtpd
  -o smtpd_sasl_auth_enable=no

--
Ondra