[vpsFree.cz: community-list] snadná administrace vpsky

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Feb 26 11:16:12 CET 2015

> K vpsadminu bych rád dodal svých pár zkušeností.

Myslel jsi virtualmin? Vpsadmin znám jenom ten náš :-), tak mě to trklo.

Ansible/Chef/Puppet

Zajímavé, dá se v tom třeba nakonfigurovat přesun app z node1 na node2 a
obecně spravovat vícero serverů? Ideálně pak mít třeba lokální dashboard,
kde bych hned viděl všechny nody, jejich prostředky, počet pending
aktualizací a k tomu možnost si spouštet vlastní akce. Nemám s tím
zkušenost a rád bych se na něco z toho (nebo jiný sw) podíval podrobněji,
tak budu vděčný za tipy.

[image: N1 dev, s.r.o.] <http://N1dev.com>

Nikos Timiopulos / jednatel
nikos at N1dev.com / +420 724093087