[vpsFree.cz: community-list] Jabber MUC

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Sep 18 16:07:02 CEST 2014

Čau lidi,

po několika marno zuřivých pokusech připojit se na jabber vpsfree se sem obracím s prosbou o pomoc. Je to tak, sem lama co “něco jako Jabber” použila jednou před 8 lety a už se v tom nevyznám.

I přes skoro usilovné googlení prostě NEVÍM, jak mám vytvořit účet a jak se s ním připojit na konkrétní server. Resp. vše co jsem zkusil, mi nefungovalo (https://adium.im/help/pgs/Account-XMPP-RegisteringAccount.html). Můžete mi proto někdo prosím napsat step-by-step jak pro debila, co mám udělat?

Díky, strejda Nikos