[vpsFree.cz: community-list] Diskovy prostor na NASu

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Fri Aug 16 16:17:10 CEST 2013

Ahoj,

to je super zpráva, díky. Je to pro mě dostatečně použitelné, rád bych
na tom měl SVN a některé home, prostě věci, kde předpokládám vyšší
objemy uložených dat, ale přitom spíše minimální četnost přístupů k nim,
neřku-li aktualizací.

Nicméně když jsi původně oznámil brzkou možnost navýšení až na 2T, tak
jsem zajásal, že budu moci zrušit svoje rsync zálohovací úložiště (pro
zákaznická data) od WEDOSu (http://disk.wedos.com/), ale podle toho co
jsi teď napsal, tak to bude tady 2x dražší a ten 1TB tedy nejspíš
zůstane nadále tam.

Co se týče zálohování, tak mě napadá, zda by nešlo např. ve specifikaci
exportu zaškrtnout, že ho chci mít zálohovaný a pak by "ukousl" z
přidělené kapacity dvojnásobek? Protože právě pro mé použití - pokud na
to strčím home a SVN, tak bych to zálohované chtěl mít, ale pokud bych
si nějaký mount publikoval přes rsync a sypal na něj záložní soubory z
jiných serverů, tak ty už zálohované nepotřebuji.

Každopádně díky!

Štěpán.

*štěpán liška - comlinks s.r.o. *
(sw,hw,net,web,linux)