[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Netdisk.vpsFree.cz - WebDAV/SFTP uloziste

Jan Grmela jan.grmela at imakers.cz
Fri Mar 9 11:32:51 CET 2012

Já používám SSHFS na Ubuntu i Macu a žádné podobné problémy jsem nikdy
neměl. Když náhodou vypadne spojení, tak to prostě reconnectnu ale to
se moc často nestává. V podstatě je to jediný způsob, jakým pracuji se
surovými daty na serveru.

Pravda, že mountuju výhradně přes GUI, tam může být situace jiná než v konzoli.