[vpsFree.cz: community-list] Zajimave/dulezite cteni: Jak bude vypadat konfigurace nasich serveru dal, Q&A session

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Feb 9 00:57:09 CET 2012

Caute,

mozna bych se mohl podelit o progress, ktery jsme udelali v HW a SW
specifikaci serveru, softwarove konfiguraci a trochu vysvetlit, co a
proc a jak. Taky jsou tu dulezite informace co se tyce budoucnosti
technologii @vpsFree.cz, takze si to prosim prectete.

Konfigurace, co objednavame od ted - tzn. i pro Brno:

System
http://www.supermicro.com/products/system/1U/5016/SYS-5016T-MTF.cfm

Core i7 960 3.2 GHz (3.46 GHz turbo speed)
6x 4 GB Kingston DDR3 1333 MHz
4x 1TB WDC Black Edition 64MB cache
1x 120 GB OCZ Revodrive 3 MAXIOPS edition

Software:

Scientific Linux 6
  (rebuild Red Hat Enterprise Linuxu)
+ OpenVZ Stable kernel
  (novejsi revize, nez mame na Debian Squeeze)
+ Flashcache z SSD nad RAID10 z disku
  (http://github.com/facebook/flashcache)

No a nejlip vysvetlim co a jak kdyz sepisu trochu Q&A:

HW Q&A

Q: Proc ne Xeony a ECC pameti?